Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ 

Οι μαθητές της Γ1 σήμερα 11/11/2-13 πήραν συνέντευξη από το νέο διευθυντή μας τον κ. Κώστα Σταφυλά για να τον γνωρίσουν καλύτερα. Την Παρασκευή 9/11/2-13 κάθε ομάδα μετά από τη συνεδρίαση που είχαν αποφάσισαν τι ερωτήσεις θα κάνουν στο διευθυντή του σχολείου. Έτσι το ερωτηματολόγιο ολοκληρώθηκε στην ολομέλεια της ομάδας και σήμερα πήραμε την πολυπόθητη συνέντευξη. Οι μαθητές ήδη κατά τη διάρκει φοίτησής τους στη Β΄Δημοτικού είχαν πάρει δύο ακόμα συνεντεύξεις από τους γονείς τους. έτσι ήξεραν πώς τίθονται τα ερωτήματα, τι αριθμό χρησιμοποιούμε, τι είδους ερωτήματα θέτουμε κτ.λ



ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ:



Γεια σας. Είμαστε οι μαθητές της Γ1 και θα θέλαμε να σας πάρουμε συνέντευξη για να σας γνωρίσουμε καλύτερα. Είστε έτοιμος;
Πώς ήταν τα παιδικά σας χρόνια;
-Ήσαστε καλός μαθητής στο δημοτικό σχολείο;
-Αρκετά καλός.
-Ποια ήταν η μεγαλύτερη σκανδαλιά που είχατε κάνει; Πείτε ελεύθερα δε θα σας κακοχαρακτηρίσουμε;
-Στο Δημοτικό ήμουν πολύ καλό παιδί. Στο γυμνάσιο δεν ήμουν κι έπαιρνα συχνά αποβολή.
-Είχατε φίλους; Ποιος ήταν ο καλύτερός σας φίλος; Είστε ακόμα φίλοι; 
-Είχα φίλους. Ο καλύτερος μου φίλος είναι στο Ναύπλιο. Ναι, είμαστε ακόμα φίλοι. Τον λένε Νικήτα.
-Ποιο ήταν το αγαπημένο σας παιχνίδι;
-Το ποδόσφαιρο.
-Γιατί γίνατε διευθυντής και όχι κάτι άλλο; Τι θέλατε να γίνετε όταν ήσασταν μικρός;
-Δεν έγινα διευθυντής, με έκαναν διευθυντή. Όταν ήμουν μικρός ήθελα να γίνω αεροπόρος.
-Αγαπάτε τόσο πολύ τα παιδιά; Είστε ευτυχισμένος με τη δουλειά σας;
-Ναι, τα αγαπάω πάρα πολύ. Είμαι πολύ ευτυχισμένος με τη δουλειά μου.
-Ποιο είναι το αγαπημένο σας χόμπι;
-Να ασχολούμαι με τα παιδιά.
-Ποιο είναι το αγαπημένο σας χρώμα και γιατί;
-Το κόκκινο, γιατί είμαι και Ολυμπιακός.
-Σε ποιο σχολείο δουλέψατε για πρώτη φορά; Ποια είναι η πιο ευχάριστη ανάμνηση που έχετε από αυτό;
-Στη Νέα Ζωή Ασπροπύργου. Η πιο ευχάριστη ανάμνηση ήταν ότι με κάλεσαν να πάω στη σκηνή τους και πέρασα πολύ ωραία.
-Ποιο είναι το αγαπημένο σας μάθημα;
-Τα μαθηματικά.
-Έχετε οικογένεια; Μιλήστε μας για αυτήν;
-Ναι, έχω. Έχω και δυο γιους. Ο ένας είναι 18 και ο άλλος 15.
-Σας αρέσει περισσότερο που είστε ενήλικας ή σας άρεσε περισσότερο η ζωή σαν παιδί;
-Μου αρέσει που είμαι ενήλικας αλλά περισσότερο σαν παιδί.
-Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για το χρόνο σας. Ευχόμαστε να είστε πάντα καλά και να σας έχουμε διευθυντή για πολλά πολλά χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου